طراحی ویلا مینیمال

ما مشتاق هستیم محیط ، نما و فضای داخلی و بیرونی شما را زیبا کنیم

طراحی ویلا مینیمال

چنانچه به دنبال خاص بودن در کمال سادگی هستید سبک مینیمال بهترین انتخاب برای ویلای شماست.

معماری مینیمال یعنی از دستیابی به طراحی بهتر از طریق سادگی در فرمپ یا سادگی در فضا ، مادیات ، جزئیات و رنگ. همچنین، در طراحی ویلا مینیمال به جفت نمودن دقیق فضاها برای تبدیل نمودن انها به فضایی منحصربفرد مورد نیاز میباشد.

سادگی سبک مینیمال

پیشنهاد ویژه گروه معمارآقا برای شما دوستان استفاده ازطراحی ویلا مینیمال میباشد و چنانچه علاقه مند به طرح های کمی شلوغ تر هستید می توانید طراحی ویلای مدرن استفاده کنید.
همین سادگی ، که طراحی ویلا مینیمال را بسیار جذاب جلوه می دهد و به همین دلیل معماران از طراحی فضاهای مینیمال یستی لذت می برند، زیرا ، گرما و زیبایی هایی که این نوع فضاها از خود نشان می دهند ما در اقیانوسی از آرامش غرق میکند.
 در طراحی ویلای مینیمال، ترکیب بندی از احجام بسیار ساده، موضوع مهم فرم را شکل می دهد. سطوح صاف ، بدون هیچ گونه المان الحاقی یا تزئیناتی شاخصه اصلی نمای مینیمال است.

در انتخاب متریال نیز محدودیت بسیار زیادی داریم به طوریکه معمولا بیش از دو متریال نباید در ساخت ویلا به این سبک استفاده شود. متریال رایج بتن به صورت اکسپوز یا پرداخت شده و سیمان سفید میباشد.

در ویلاهای مینیمال از سطوح شیشه خور وسیعی استفاده می کنیم. این سطوح می توانند علاوه بر بازشوها، تیغه ها، کف ها و حتی پله ها نیز استفاده شوند. این شفافیت باعث حضور کمتر اجزای صلب و سنگین در فضا می شود و احساسی پر از آرامش را القا می کند.

همیشه بروز بودن سبک مینیمال

یکی دیگر از دلایلی که گروه معمارآقا پیشنهاد میکند این سبک را این است که هرگز از مد نمی افتد و خواهان بسیار زیادی را دارد و بابالاتر رفتن سن بنا هرگز شکیل بودن و منحصربفرد بودن خود را از دست نمیدهد.