دکوراسیون داخلی ویلا

ما مشتاق هستیم محیط ، نما و فضای داخلی و بیرونی شما را زیبا کنیم

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

متن از دنیس راکایف: از نظر برنامه ریزی، ویلا ساختاری واضح و قابل درک دارد. بخش مرکزی توسط فضای مشترک اتاق نشیمن اشغال شده است که ترکیبی از: یک قسمت مبل، یک منطقه ناهار خوری و یک آشپزخانه اوپن است. در سمت راست و چپ، دو بال مسکونی به اتاق نشیمن متصل می شوند که از طریق دو راهروی مستقل می توان به آنها رسید.

در جناح چپ یک اتاق خواب مستر با حمام جداگانه، حمام و اتاق کمد وجود دارد. در جناح راست یک کابینت وجود دارد که در صورت لزوم به اتاق خواب مهمان تبدیل می شود. وقتی کابینت حمام و توالت مخصوص به خودش را دارد. از فضای مشترک اتاق نشیمن یک خروجی جداگانه از طریق هشتی به بلوک اقتصادی خانه وجود دارد. در اینجا قرار دارد: یک اتاق دیگ بخار، یک حمام اضافی و یک گاراژ برای دو ماشین.

ویلا در جنگل کاج واقع شده و دسترسی خاص خود را به رودخانه دارد. این منطقه باعث ایجاد لایت موتیف اصلی در فضای داخلی ویلا شده است که شامل سه تصویر اصلی است:
1. صنوبر - خطوطی که خطوط کلی شاخه‌های صنوبر را بازتاب می‌دهند، (آنها در روکش بالشتک سقف، در نقاشی‌های روکش تخته سنگ روی دیوارها، در جهت طرح چوب جلو مبلی و پانل‌های دیواری، و در گریل تزئینی یافت می‌شوند. از شومینه).

2. دایره های روی آب – به شکل حلقه های بزرگ از طبیعت به داخل ویلا مهاجرت کردند – سوتین، حلقه ها – آویزهای روی میز ناهارخوری، به شکل دایره های آینه و میز قهوه خوری، کاسه از حمام

3. سنگ های حاشیه خلیج رودخانه – بافت سنگ تا حدودی در دکوراسیون دیوارهای هر یک از اتاق های ویلا یافت می شود که این امکان را فراهم می کند تا به تمام اتاق های ویلا به صورت تکی به یک فضای خاص تبدیل شود. حالت کلی سایه آرام بخش.