طراحی سقف ( مدرن ،کلاسیک، ایرانی ،مینیمال)09128340321

ما مشتاق هستیم محیط ، نما و فضای داخلی و بیرونی شما را زیبا کنیم

طراحی سقف

امروزه با وجود فضای مجازی آگاهی افراد نسبت به انواع سبک های معماری بسیار بالا رفته است و این امر باعث شده تا طراحی سقف در دکوراسیون داخلی مثل گذشته نمود بسیار پیدا کند ، طراحی سقف یکی از کلیدی ترین المان های طراحی فضای داخلی و خارجی در پروژه های ویلایی،اداری ،مسکونی ،تجاری و... میباشد.

باتوجه به سبک طراحی معماری بایستی در طراحی سقف به صورت تفکیک عمل کرد در این قسمت بایستی در طراحی سقف داخلی از قسمت ورودی منزل ، سالن پذیرایی ، نشیمن ، آشپزخانه ، سرویس های بهداشتی و حمام ، اتاق های خواب و.... همبستگی در سبکطراحی در قسمت های مختلف را رعایت کرد .طراحیسقف دریایی از اطلاعات و ایده های ناب میباشد که بایستی در طراحی دقت بسیار بالایی داشت تا بتوان طرح استاندارد و ماندگاری را خلق کرد .گروه معمار آقا در خصوص طراحی های سقف که نیاز به طرح های موتیف دارد که بیشتر در سبک کلاسیک انجام می شود تمامی طرح ها به صورت مختص به آن پروژه طراحی و در صورت تمایل کارفرما اجرا می شود .در ادامه با ما همراه باشید تا نمونه های بسیار جذاب و خاص در زمینه طراحی سقف ببینیم.

برای طراحی یک سقف عالی بهترین راه برای انتحاب سبک هر اتاق در خانه شما است. مطمئناً ، هر اتاق متفاوت است و بسته به فضای موجود و سبک کلی خانه شما طیف وسیعی از گزینه های طراحی را پیش روی خود خواهید داشت. انتخاب رنگ و مواد (مانند کاغذ دیواری ، چوب یا گچ) روش خوبی برای شروع میباشد ،

سقف مدرن

طراحی سقف مدرن نباید حاوی عناصر خشن یا تزئینات سرسبز باشد. این کت سفید براق فوق العاده شیک به نظر می رسد و شکل منحنی آن تماشاچی را حیرت زده و به وجد می آورد. نشان خود را با یک رنگ یا ماده غیرمعمول ایجاد کنید. هرگز فراموش نکنید که نور نقش مهمی دارد.